Monday, February 9, 2009

Jippi, jeg vant! Årets bryllupsfotograf 2008!


I dag er bladet Ditt bryllup i salg i butkkene. De har kåret meg til "Årets bryllupsfotograf 2008" med dette bildet som jeg har tatt av Johanne og Sandra. Jeg har blogget fra denne fotograferingen tidligere. Bildene kan sees her.

Jeg er veldig smigret over juryens kommentar: "Årets vinnerbilde får oss rett og slett til å smile. Brudeparet lyser av lykke, og deres glede smitter over på oss som ser bildet. Komposisjonen er stram og sikker, men samtidig leken og dristig. De monotone, varme fargene er med på å understreke stemningen hos hovedpersonene. Det er herlig å se hvordan fotografen flørter med det tradisjonelle i uttrykket, og samtidig er nyskapende. Årets vinnerfotograf har full kontroll på alt fra regi til teknikk. Dette var morsomt, vakkert og rørende på samme tid. Gratulerer!"Pin It

7 comments:

Anonymous said...

Nydelig!! Gratulerer

cruelphoto said...

Gratulere! =)

Henrik Kreilisheim said...

Wow!! Gratulerer så mye, Eva!!

Nina said...

Så flott! :) Gratulerer!

Eva said...

Takk-takk alle sammen:))

Line said...

Gratulerer! Leste det på Fotopia i dag. Velfortjent!

Eva said...

Takk for det Line!