Friday, February 13, 2009

1-årsjubileum for bloggen

I dag er det ett år siden vi begynte å blogge. Det gikk litt tregt i begynnelsen, men nå begynner vi å få dreisen på det. Det er gøy å kunne vise frem mer av hva vi jobber med og hvordan bildene blir til. Vi ser jo at det begynner å bli noen treff på siden, men det er ikke så mange som legger igjen noen spor.

Hvem er dere som er innom her? Det hender jeg får kommentarer på facebook fra fotografer. Jeg har en oppfordring til dere:) -Lag en blogg dere også og blogg i vei! Det kan gjøres her, og det koster ingen ting.
(Si fra når dere er igang da:)

Jeg innbiller meg at man blir ekstra bevisst på sitt arbeid og derav kanskje litt dyktigere fotograf ved å blogge? Gøy er det hvertfall. Håper dere fortsetter å følge med på hva som skjer her på Momentbloggen:)Pin It

9 comments:

Rune E. Kolvik said...

Jeg ble oppmerksom på bloggen deres i går etter å ha lest artikkelen om din seier på fotopia.no, og la dere umiddelbart til på RSS leseren min. Så nå følger jeg med. Gratulerer med tittelen Eva, og blog videre. hehe

vennlig hilsen
Rune E. Kolvik
Studio-G Fotografene

Eva said...

Flott du fant frem til oss da! -Dukker det opp en studio-g-blogg snart eller;)

Rune E. Kolvik said...

hehe. jeg har vært inne på tanken med Studio-G blog ja, så jeg skal nok etterhvert ta det opp med gjengen. Så får vi se da om de andre liker tanken. For det er jo ikke noe påeng i å ha en blog som ikke skrives på jevnlig.

Rune E. kolvik said...

og nå er jeg akkurat hjemme fra julebord\firmafest med den gjengen med gale mmennesker.. og er utrolig klar for å krype i senga.. så beklager.. blir ikke noe blog i natt.. hehe
(håper bare jeg klarer sikkerhetsteksten under her..

*Konsentrere seg.*)

Eva said...

haha....hils gjengen:)

Espen Nersveen said...

Blogg er gøy.
Hilsen annen fotoblogger.

Eva said...

Ja det er det! Fin blogg du har:)

MSG said...

Vi har jo blogg vi i Nord-Trøndelag;) Blir jo litt Studio G blogg det og...

http://blogg.studio-g.no er linken.

Eva said...

Se der ja!-:)