Thursday, January 29, 2009

Heldagsfotografering





I sommer fotograferte jeg det skjønne paret Fehimeh og Jørgen. Jeg fikk lov til å følge dem gjennom hele bryllupsdagen og det var fantastisk gøy. Det ble en utrolig flott dag, og masse bilder som beskriver det godt:)) Jeg er kjempefornøyd med disse bildene og albumet som jeg nå har laget. Jeg legger ut et slideshow på hjemmesiden vår der jeg viser frem hvordan det ble! Jeg legger det her på bloggen også, men hvis du tar en kikk på hjemmesiden vår kan du se det enda større.

Kunne du tenke deg en fotograf som følger dere hele dagen? Kontakt oss for mer informasjon!
Pin It

2 comments:

Henrik Kreilisheim said...

Tøft! Det var veldig fine bilder, Eva! Og ordentlig stilig album-design! Så god idé å lage slideshow av det også :)

Eva said...

Hei Henrik! Takk for det:))