Tuesday, August 12, 2008

Bryllupsfotografering på en mandag:)



I går fotograferte jeg mitt første brudepar på Operaen. Helt fra jeg så de første tegningene av Operaen har jeg gledet meg til den skulle stå ferdig så jeg kunne bruke den som location til blandt annet brudepar. Det søte paret jeg fotograferte giftet seg i helgen, men det passet bedre å gjøre fotograferingen en annen dag. Dermed fikk de ta på seg brudestasen en gang til:) Siden de ikke skulle videre til noen feiring hadde vi masse av tid, og det gjorde ingenting at det regnet litt. Det var kanskje heller bare bra, for da fikk vi en veldig fin himmel og det var ikke så mange mennesker der. Eyvind og Lynda var så søte sammen, og jeg har sjelden sett en brud være så avslappet i forhold til kjole, hår og slør. Brudepar på en mandag var en ekstra bonus for meg som er så glad i å fotografere brudepar. Gratulerer med bryllupet!! Det var en fryd å fotografere dere:)







Pin It

4 comments:

Anonymous said...

Meget lekre bilder! Er det satt opp noe ekstra lys her eller er det blitt brukt ekstern blitz på kamera? syns det ble så vakkert lys nemlig :)

Fotograf Eva, Moment Studio said...

Hei! Så hyggelig at du liker bildene. Lyset er kun eksisterende lys uten blitz. Bildene er tatt nokså sent på kvelden og det regnet litt. Likevel slapp litt sol gjennom så vi fikk det varme fine kveldslyset:)

Anonymous said...

ble helt fasinert jeg! Skal selv ta bryllups bilder til neste år så jeg leter litt etter inspirasjon. Denne siden er herved bokmerket :)

Fotograf Eva, Moment Studio said...

Så spennende da! Bryllup er gøy:) -Og takk for at du vil følge bloggen vår, det setter vi stor pris på:)